Utvecklas vidare

Lite nya naglar har blivit gjorda. Börjar få in snitsen ganska bra nu. Men det är fortfarande så att jag ibland får luftbubblor, inte snyggt. Dom sitter inte heller så länge, fast samtidigt så är jag inte snäll med mina naglar. Jag använder dom som verktyg i princip. Jag ser ingen vits med att ha fina naglar om det betyder att jag inte kan använda mina händer, jag fixar och donar ju hela tiden.

Men men, här är dom! :)
Gjorde enkla vita tippar med lila stenar på. Dom blev väldigt sköra för jag använde inte så mycket akryl så dom blev inte speciellt långvariga.

Naglar stenar

Naglar Tessan rosa

Häromdagen gjorde jag rosa naglar på Tessan som matchar hennes mobil och klocka. Det var en vanlig ljusrosa som jag blandade i lite vitt glitter och en dutt mörkrosa glitter så dom är riktigt snygga! Ser liksom enkla ut på långt håll och på nära håll riktigt glittriga och fina. Är väldigt nöjd. :) Men ena tumnageln blev bubblig och ful.

Naglar Grön

Två senaste gångerna har jag gjort knallgröna naglar på mig själv, verkligen ÄLSKAR färgen. Första gången hade jag svarta hjärtan på tumnaglarna men nu fick det bli enbart grönt. Dom blev riktigt bra.

Lämna en kommentar