En spännande helg

Sitter i ”vänthallen” i Norrtälje och småhuttrar i väntan på bussen till Uppsala. Ska bli middag och utgång är det väl tänkt. Riktigt nice eftersom vi inte träffats sen innan jul.

Sen åker jag tidigt imorrn för att åka vidare till Åkersberga och hjälpa Cassandra med att dekorera lokalen, för på kvällen blir det maskerad! Har inte hundra bestämt ännu vad jag ska ta för outfit. Beställde nämligen en tröja först men så blev den försenad så skaffade en annan outfit utifall att, men så hann den första komma så nu vet ja inte. Får se imorrn ^^

Fixat naglarna har jag gjort iaf! 😉

20120203-160850.jpg

Och sen eftersom jag tänkte köra på indiskt tema så ville jag göra ett huvudsmycke som dom hade på många av bilderna jag googla fram när jag valde vad jag skulle vara. Så jag tog ett gammalt örhänge jag hade i en låda med ”material”, hängde på några pärlor och ett hängsmycke. Sedan satte jag ett vanligt snöre att hänga den i som jag kunde nåla fast i håret sen. Och detta blev resultatet!..ursäkta mina skumma ögon. ;)
Huvudsmycke

Lämna en kommentar