Mina syskon

 Lägger upp en tre år gammal bild för det är faktiskt den enda jag har på oss tre tillsammans. Jag har alltså två syskon (Johan 21 och Matte 16), och även om jag i dagens läge är kortast av oss tre så är jag faktiskt äldst. ^^ Som alla syskon så går vi varann på nerverna ibland men det är inte lika ofta nu som när vi var små iaf. Jag älskar dom otroligt mycket och skulle göra allt för dom. Vi har alla en jäkla envishet och en stor dos humor, får tacka pappa för båda egenskaperna. *haha*  Tycker om i princip samma musik allihopa fast det är ju inte så svårt när vi är allätare..fast man har liksom perioder då man föredrar en genre mer än dom andra. 🙂

Det finns så mycket att säga om mina syskon men får samtidigt inte fram någonting i textform. Personer ska inte beskrivas egentligen, dom ska upplevas. För det är alla dom små detaljerna som bygger upp en till en unik och fantastisk individ. Vill mest bara säga att dom är totalt underbara och jag är väldigt stolt över allt det dom gjort/gör (utom en del hyss då kanske 😉 ) Och efter Mattes olycka så har jag uppskattat dom ännu mer och insett hur jäkla hemskt jag skulle må om någon av dom försvann. Vi är en trio som inte ska splittras för då är jag inte hel. Ibland vill jag strypa dom men kommer alltid alltid alltid att älska dom. ❤

Sen har jag ju några ”syskon” som inte räknas om man ser till gener men med känslan så. Såsom Cassandra t.ex. eftersom pappa nu har varit tillsammans med hennes mamma i..15 år ungefär? Och så Felix som bodde inneboende hos oss till och från väldigt mycket förut, kommer alltid ha ett litet öga på honom tror jag. Vera och Tessan är också lite som systrarna jag aldrig fick och som jag lånar ut grejer till osv. Hela familjen Arenhammar har ju varit som mina syskon under min uppväxt, vi satt ju typ ihop när vi var små och Matte använde dessutom deras efternamn när han var liten. Nu är vi ju inte så tighta längre men har fått upp liiite kontakt igen iaf.

Tycker om dom allihopa…fast mina riktiga syskon kommer alltid vara nummer ett. 😉

En tanke på “Mina syskon

  1. Ping: Blogg Utmaning « Chrimy – It takes a fool to remain sane

Lämna en kommentar